- Advertisement -
Αρχική Κόσμος Ένωση Γονέων & Κηδεμόνων Μαθητών δήμου Λάρισας: Κάλεσμα στην πανεκπαιδευτική κινητοποίηση

Ένωση Γονέων & Κηδεμόνων Μαθητών δήμου Λάρισας: Κάλεσμα στην πανεκπαιδευτική κινητοποίηση

- Advertisement -

Κάλεσμα συμμετοχής στην αυριανή πανεκπαιδευτική κινητοποίηση που θα πραγματοποιηθεί το απόγευμα στην Πλατεία Ταχυδρομείου, απευθύνει η Ένωση Γονέων και Κηδεμόνων μαθητών του δήμου Λάρισας.

Αναλυτικά στην σχετική ανακοίνωση αναφέρονται τα εξής:

«Καλούμε τους Συλλόγους Γονέων να συμμετέχουν στην πανεκπαιδευτική κινητοποίηση την Τετάρτη 14 Απριλίου στις 19.00 στην Πλατεία Ταχυδρομείου!

…13 μήνες πέρασαν, ουσιαστικά μέτρα ενίσχυσης των σχολείων δεν πάρθηκαν!

Εδώ και 13 μήνες, οι γονείς έχουμε γίνει για τα παιδιά μας δάσκαλοι, πληροφορικοί, ψυχολόγοι και πλέον ιατροί-νοσηλευτές! Μόνη λύση που προκρίνει το «υπεύθυνο» κράτος είναι η αποποίηση των δικών του ευθυνών και η μετατόπισή τους στην ΑΤΟΜΙΚΗ ευθύνη των γονέων. Αρνούνται πεισματικά να εφαρμόσουν ουσιαστικά μέτρα υγιεινής και ασφάλειας στα σχολεία, δεν αραιώνουν τα τμήματα, δεν προσλαμβάνουν επαρκή αριθμό εκπαιδευτικών και προσωπικού καθαριότητας με καθεστώς μόνιμης και σταθερής δουλειάς. Για την διεξαγωγή της ανισότιμης τηλεκπαίδευσης, δεν προμηθεύουν το σύνολο των μαθητών με τον απαραίτητο τεχνολογικό εξοπλισμό και δεν εξασφαλίζουν δωρεάν πρόσβαση στο διαδίκτυο, παρά μόνο βάζουν εισοδηματικούς κόφτες, έτσι ώστε να πάρουν ελάχιστοι την στοιχειώδη επιδότηση των 200,00 ευρώ για αγορά κάποιου τεχνολογικού μέσου.

Ξοδεύουν με το σταγονόμετρο για μας και τα παιδιά μας, ενώ αφειδώς τα μοιράζουν σε ΜΜΕ και επιχειρηματικούς ομίλους. Mε το άνοιγμα των Λυκείων και τα νέα self-tests αποθεώνεται η ατομική ευθύνη, αντί να προωθείται η σχεδιασμένη και υπεύθυνη παρέμβαση του κράτους, με συνέπεια:

Ø Οι γονείς να τα προμηθευόμαστε από τα φαρμακεία

Ø Οι γονείς να τα κάνουμε στα παιδιά μας

Ø Οι γονείς να υπογράφουμε υπεύθυνη δήλωση αποτελέσματος

Ø Οι γονείς να συμπληρώνουμε την πλατφόρμα

Ø Οι γονείς να εκτυπώνουμε την βεβαίωση

Καλούμε την Κυβέρνηση να αναλάβει επιτέλους την ευθύνη της απέναντι σε εκατοντάδες χιλιάδες γονείς και μαθητές όσον αφορά το άνοιγμα των σχολείων με ασφάλεια εν μέσω κορύφωσης της πανδημίας. Να ακούσει τις προτάσεις μας, να μειώσει τον αριθμό των μαθητών ανά τμήμα και να προσλάβει το απαραίτητο προσωπικό διενέργειας μαζικών και επαναλαμβανόμενων τεστ σε μαθητές και εκπαιδευτικούς. Να συνδεθεί το σχολείο με την Πρωτοβάθμια Φροντίδα Υγείας, να προσληφθούν σχολίατροι και σχολικοί νοσηλευτές. Κανένας μαθητής εκτός εκπαιδευτικής διαδικασίας λόγω αδυναμίας ανταπόκρισης στα self-tests.

Παράλληλα η Κυβέρνηση και η Τοπική Διοίκηση με τις αρμοδιότητες που αναλογούν στον καθένα:

· αύξησαν εν μέσω πανδημίας κορωνοϊού τoν αριθμό των παιδιών/τάξη σε 25-27 παιδιά για α/βάθμια και β/βάθμια αντίστοιχα.

· μετακινούν μαθητές κάνοντας γεωγραφικές ανακατανομές αντί να σπάσουν τα τμήματα, με συνέπεια μαθητές α/βάθμιας εκπαίδευσης να πηγαίνουν σχολείο πολλά χιλιόμετρα μακριά από το σπίτι τους, γιατί το Κράτος και η Δημοτική Αρχή δεν θέλουν να ξοδέψουν χρήματα για να γίνουν οι απαραίτητες κτιριακές υποδομές (πχ 18ο & 55ο Νηπιαγωγείο) και οι αντίστοιχες προσλήψεις,

· συνεχίζουν να θεωρούν σχολικά κτίρια τις γηρασμένες, χωρίς οικοδομική άδεια και επικίνδυνες κτιριακές υποδομές που μετά τον σεισμό της 3ης Μάρτη ανεβοκατεβαίνουν στις λίστες ακαταλληλότητας, με μοναδικό κριτήριο την εξοικονόμηση κονδυλίων για επισκευές και ενισχύσεις, επιτείνοντας την ανασφάλεια γονιών, μαθητών και εκπαιδευτικών. Χαρακτηριστικές είναι οι περιπτώσεις του 16ου-32ου δημοτικού, του 3ου δημοτικού & 55ου Νηπιαγωγείου, του 1ου Λυκείου κ.α.

· δεν δίνουν σαφές χρονοδιάγραμμα επαναλειτουργίας των σχολείων που κρίθηκαν τελικά ακατάλληλα,

· προκρίνουν τη λύση κατασκευής νέων σχολικών μονάδων μέσω Συμπράξεων Δημόσιου Ιδιωτικού Τομέα, για να τα πληρώσουμε πολλές φορές πάνω από την αξία τους και να κερδίσουν οι μεγάλες εταιρίες.

· άλλαξαν φέτος τον τρόπο εισαγωγής στα πανεπιστήμια, με συνέπεια να αναμένεται να εισαχθούν περίπου 25.000 παιδιά λιγότερα,

· επαναφέρουν την τράπεζα Θεμάτων, που είχε αρχικά ψηφίσει η προηγούμενη κυβέρνηση, κάνοντας το Λύκειο μια ατέλειωτη «εξεταστική αρένα».

Δεν πάει άλλο, καλούμε όλους τους συλλόγους γονέων να συντονίσουν τη δράση τους με την Ένωση Γονέων και να συμμετέχουν την Τετάρτη 14 Απριλίου στις 19.00 στην Πλατεία Ταχυδρομείου.

Οι εκπαιδευτικοί, οι γονείς και οι μαθητές μπορούν να συμπορευτούν σε κοινό αγώνα για μόρφωση, υγεία, ζωή με δικαιώματα. Θα μας βρίσκουν συνέχεια μπροστά τους μέχρι να ικανοποιηθούν τα δίκαια αιτήματά μας.

· να ενισχυθούν στατικά τα 30 ακατάλληλα κτίρια, βάσει ΚΑΝΕΠΕ έτσι ώστε να φτάσουν στη στάθμη επιτελεστικότητας Β1 για να είναι ασφαλή, όπως τα νέα κτίσματα και όχι επαναφορά τους στην πρότερη κατάσταση πριν τον σεισμό,

· να κατασκευαστούν σύγχρονα, ασφαλή και λειτουργικά κτίρια με κτιριολογικές προδιαγραφές βάσει των σύγχρονων αναγκών που δεν θα βγαίνουν ακατάλληλα λόγω παλαιότητας και έλλειψης αντισεισμικής επάρκειας, με κονδύλια που οφείλουν να διεκδικήσουν οι Δήμοι από τον κρατικό προϋπολογισμό,

· να ανοίξουν τα σχολεία με όρους ασφάλειας και υγείας αξιοποιώντας τις δεκάδες κενές αίθουσες που υπάρχουν στη Λάρισα, με κριτήριο την αραίωση των παιδιών μέσα στην τάξη,

· να προσληφθεί μόνιμο εκπαιδευτικό προσωπικό για την ικανοποίηση της παραπάνω συνθήκης,

· να προσληφθεί μόνιμο επαρκές προσωπικό καθαριότητας,

· να εφαρμοστούν πρωτόκολλα ουσιαστικής απολύμανσης στα σχολεία, σε περίπτωση κρούσματος, για προστασία των οικογενειών και των μαθητών, εξασφαλίζοντας αδιάλειπτη παροχή αντισηπτικών και αναλώσιμων,

· να γίνονται με ευθύνη του κράτους οι έλεγχοι εβδομαδιαίοι έλεγχοι σε μαθητές και εκπαιδευτικούς

· να διοριστούν σχολίατροι, νοσηλευτές, ψυχολόγοι και κοινωνικοί λειτουργοί στα σχολεία

· να ληφθούν ειδικά μέτρα ασφάλειας και υγιεινής για τη λειτουργία των ειδικών σχολείων, έτσι ώστε να μην θρηνήσουμε άλλον θάνατο εκπαιδευτικού ή παιδιού.

· να δοθεί έγκαιρα ο εξοπλισμός που λείπει στους μαθητές ή χρηματική επιδότηση για αγορά του χωρίς εισοδηματικούς κόφτες για την λαϊκή οικογένεια».

ΠΗΓΗ: larissapress.gr



- Advertisement -

Must Read

Πώς δημιουργούνται οι αστεροειδείς

Με τη βοήθεια του διαστημικού τηλεσκοπίου WISE επιστήμονες της NASA φτιάχνουν το «γενεαλογικό δέντρο» των αστεροειδών που βρίσκονται στη μεγάλη ζώνη αστεροειδών και κομητών...
- Advertisement -

‘Έχουν θαμπώσει τα μαχαιροπίρουνά σου; Δες πώς θα τα γυαλίσεις

Με ποιον φυσικό τρόπο μπορείς να γυαλίσεις τα μαχαιροπίρουνά σου; Τα έχεις χρόνια αυτά τα μαχαιροπίρουνα και έχουν θαμπώσει και μοιάζουν πλέον έτοιμα για…...

15 παράξενα ζώα που για κάποιους ανθρώπους ήταν τα κατοικίδια τους (pics)

Το να έχεις κατοικίδιο μπορεί να έχει κάποιες θετικές επιπτώσεις στην υγεία και τη συμπεριφορά. Αλλά ισχύει για όλα τα είδη αυτό; Δείτε τις...

Πού μπορεί να βρεις υγρά κάστορα (και να μην σου αρέσει καθόλου);

Σίγουρα θα έχεις διαβάσει στην ετικέτα κάποιου τροφίμου τη φράση: «Περιέχει φυσικές αρωματικές ουσίες». Και ο νους σου βέβαια πάει σε κάποιο αρωματικό φυτό....

Related News

Πώς δημιουργούνται οι αστεροειδείς

Με τη βοήθεια του διαστημικού τηλεσκοπίου WISE επιστήμονες της NASA φτιάχνουν το «γενεαλογικό δέντρο» των αστεροειδών που βρίσκονται στη μεγάλη ζώνη αστεροειδών και κομητών...

‘Έχουν θαμπώσει τα μαχαιροπίρουνά σου; Δες πώς θα τα γυαλίσεις

Με ποιον φυσικό τρόπο μπορείς να γυαλίσεις τα μαχαιροπίρουνά σου; Τα έχεις χρόνια αυτά τα μαχαιροπίρουνα και έχουν θαμπώσει και μοιάζουν πλέον έτοιμα για…...

15 παράξενα ζώα που για κάποιους ανθρώπους ήταν τα κατοικίδια τους (pics)

Το να έχεις κατοικίδιο μπορεί να έχει κάποιες θετικές επιπτώσεις στην υγεία και τη συμπεριφορά. Αλλά ισχύει για όλα τα είδη αυτό; Δείτε τις...

Πού μπορεί να βρεις υγρά κάστορα (και να μην σου αρέσει καθόλου);

Σίγουρα θα έχεις διαβάσει στην ετικέτα κάποιου τροφίμου τη φράση: «Περιέχει φυσικές αρωματικές ουσίες». Και ο νους σου βέβαια πάει σε κάποιο αρωματικό φυτό....

Νταντά άκουσε θόρυβο στην κουζίνα – Κάμερα στο σπίτι αποκάλυψε την εφιαλτική αλήθεια

Η κάμερα του σπιτιού αποκάλυψε τι πραγματικά συνέβη… Νταντά άκουσε έναν θόρυβο στην κουζίνα και πήγε να δει τι συμβαίνει. Η κάμερα του σπιτιού...
- Advertisement -

ΑΦΗΣΤΕ ΜΙΑ ΑΠΑΝΤΗΣΗ

Please enter your comment!
Please enter your name here