- Advertisement -
Αρχική Κόσμος Έντονο ενδιαφέρον των Λαρισαίων για ηλεκτρικά αυτοκίνητα

Έντονο ενδιαφέρον των Λαρισαίων για ηλεκτρικά αυτοκίνητα

- Advertisement -

Του Πάνου Γαρουφαλιά

Είναι αλήθεια ότι ο αγοραστής ενός καινούργιου αυτοκινήτου σήμερα έχει πολλές επιλογές. Από τα κλασσικά βενζινοκίνητα και πετρελαιοκίνητα, έως τα αεριοκίνητα και ηλεκτρικά μοντέλα, έχει δελεαστικές επιλογές. Μεγάλη η βεντάλια των επιλογών αλλά και μεγάλες οι απορίες των Λαρισαίων πριν αγοράσουν το νέο τους αυτοκίνητο.

Είναι δεδομένο ότι μπαίνοντας σε μια αντιπροσωπεία στη Λάρισα,  όλοι σχεδόν  θα ρωτήσουν για τα ηλεκτρικά μοντέλα τα οποία ήδη κάνουν τις πρώτες τους πωλήσεις στην πόλη. Όμως πωλήσεις κάνουν και τα υβριδικά μοντέλα αλλά και αυτοκίνητα με πετρέλαιο. Είναι δεδομένο ότι όλοι ψάχνουν και θέλουν την φθηνή μετακίνηση. Με αυτή την λογική αρκετοί είναι οι Λαρισαίοι που επιλέγουν αυτοκίνητα με φυσικό αέριο. Όμως παρά τις νέες προτάσεις της αγοράς,  ο «βασιλιάς» των πωλήσεων παραμένουν τα βενζινοκίνητα μοντέλα. Το ερώτημα είναι μέχρι πότε;

Κ. Μαχούχας: Έντονο ενδιαφέρον για τα ηλεκτρικά- «Πρωταθλητής» τα βενζινοκίνητα

Ο Κυριάκος Μαχούχας πωλητής στην αντιπροσωπεία Peugeot- Λαμπρούλης στην Λάρισα, αναλύει τις τάσεις αλλά και τις προτιμήσεις όσων Λαρισαίων μέσα στην πανδημία, θέλουν να αγοράσουν ένα καινούργιο αυτοκίνητο. «Βλέπουμε καταρχήν άλλους να θέλουν να αγοράσουν μικρά και άλλους μεγάλα αυτοκίνητα. Έχει να κάνει με τις ανάγκες που θέλουν να εξυπηρετήσουν. Συνήθως οι πωλήσεις σε αυτό τον τομέα είναι μοιρασμένες, σχεδόν ισόποσα. Τώρα όσον αφορά τους κινητήρες θα έλεγα ότι στους νέους euro 6.3 παίζει μεγάλο ρόλο το πόσα χιλιόμετρα θέλει να κάνει ένας πελάτης. Αν κάνει πάνω από 20.000 χλμ το χρόνο, εκεί θα πάει σε πετρέλαιο. Είναι ένα θέμα η απόσβεση της αρχικής τιμής καθώς τα πετρελαιοκίνητα είναι λίγο ακριβότερα. Η τάσεις τα δύο τελευταία χρόνια δείχνουν ότι έχουμε επανέλθει και μάλιστα σε μεγάλη αύξηση τα βενζινοκίνητα. Σαν περιοχή δεν κάνουμε τόσο πολλά χιλιόμετρα. Πριν 5 χρόνια το 90% των πωλήσεων μας, ήταν πετρέλαιο. Πλέον μιλάμε για τρικυλίνδρους κινητήρες σε χαμηλά κυβικά. Πετυχαίνουμε χαμηλές καταναλώσεις,  λιγότερα τέλη κυκλοφορίας,  περισσότερη υποδύναμη με τα τούρμπο και πιο «καθαρούς» κινητήρες. Μάλιστα οι περισσότεροι διαλέγουν συνήθως τις πιο «πλούσιες» εκδόσεις», αναφέρει.

Τι γίνεται όμως με τα υβριδικά αυτοκίνητα που μπήκαν τα τελευταία χρόνια στη ζωή μας; «Ρωτάνε αρκετοί αλλά και εδώ είναι  σημαντικό η χρήση που θα το κάνει και μάλιστα έχει σημαντικό πιο αυξημένο κόστος κτήσης από ένα άλλο αυτοκίνητο με κινητήρα εσωτερικής καύσης. Είναι «νωχελικές», οι πωλήσεις τους», σημειώνει.

Όμως όλοι όσοι θα πάνε να αγοράσουν αυτή την εποχή αυτοκίνητο θα… λοξοκοιτάξουν και προς ένα ηλεκτρικό μοντέλο. «Είναι αλήθεια ότι έχουμε ζήτηση. Σαν εταιρεία έχουμε δώσει ήδη τέσσερα αυτοκίνητα και αναμένουμε άλλα τόσα για να τα διαθέσουμε. Υπάρχει ενδιαφέρον εκεί και είναι καλά τα κίνητρα. Είναι σημαντική  η οικονομία αυτών των αυτοκινήτων και βέβαια δεν ρυπαίνουν. Δεν τους προβληματίζει ότι ακόμη αυτά έχουν σχετική αυτονομία. Καθώς κινούνται πολλές φορές μέσα στα όρια αυτονομία του αυτοκινήτου. Σίγουρα ακόμη ένα τέτοιο αυτοκίνητο δεν είναι συμβατό με κάποιον που κάνει πολύ συχνά έως και 500 χλμ την ημέρα. Οι ηλικίες που διαλέγουν ένα ηλεκτρικό αυτοκίνητο είναι μεταξύ 35 και 45 ετών», αναλύει.

Μαργαρίτης: Αυξημένες οι πωλήσεις των αυτοκινήτων φυσικού αερίου- Κοιτούν το ηλεκτρικό

Ο Βαγγέλης  Μαργαρίτης είναι ο επικεφαλής της αντιπροσωπείας της SEAT στη Λάρισα. Μιλώντας στη larissapress αναλύει την κατάσταση που επικρατεί στην αγορά του αυτοκινήτου αυτή την χρονική περίοδο. «Από τους Λαρισαίους υπάρχει μεγάλο ενδιαφέρον για τα ηλεκτρικά αυτοκίνητα. Ήδη ο κόσμος άρχισε να ρωτάει. Από την εταιρεία μας θα έρθουν άμεσα αρκετά ηλεκτρικά μοντέλα. Προς το παρόν διαθέτουμε μόνο υβριδικά. Όμως θα πρέπει να πω ότι ένα μεγάλο ποσοστό πάει προς το φυσικό αέριο το οποίο είναι πολύ καθαρό καύσιμο. Είναι σημαντικά αυξημένες οι πωλήσεις του φυσικού αερίου. Έχουν εξελιχθεί αυτά τα αυτοκίνητα και έχουν και λογικό κόστος κτήσης. Τα υβριδικά είναι πιο ακριβά στη αγορά τους και πιθανόν και αυτό να παίζει ένα ρόλο. Ο αγοραστής αυτή την περίοδο θέλει οικονομικό αυτοκίνητο ως αγορά, το οποίο θα έχει και οικονομική μετακίνηση», αναφέρει.

Ανάμεσα στη βενζίνη και πετρέλαιο, ποιος κερδίζει την… παρτίδα. «Κερδίζει σίγουρα η βενζίνη. Τα πετρελαιοκίνητα για να μπορέσουν να κατεβάσουν τους ρύπους οι εταιρείες, ανεβάζουν τα κυβικά. Όποτε δυσκολεύεται ο αγοραστής να πάρει πολλά κυβικά. Είναι πολλοί που φοβούνται και θέλουν να αγοράσουν βενζίνη καθώς περιμένουν να δουν τι θα γίνει με τα ηλεκτρικά και τα υβριδικά. Βλέπετε και τις ταξινομήσεις πανελλαδικά. Ακόμη το κύριο καύσιμο σε πωλήσεις είναι η βενζίνη. Πανελλαδικά είναι πάνω από το 50%», σημειώνει.

Ποιες όμως είναι οι πρώτες ερωτήσεις του Λαρισαίου όταν μπαίνει στην αντιπροσωπεία για να πάρει ένα αυτοκίνητο; «Συνήθως ξεκινά να ρωτά για το καύσιμο. Καθώς ξέρουν ότι πλέον υπάρχουν οι εναλλακτικές μορφές ενέργειας. Η πρώτη ερώτηση είναι «αξίζει το ηλεκτρικό;». Μετά πάμε στο συγκεκριμένο μοντέλο και κοιτάμε τιμές και εξοπλισμό», καταλήγει.

Πηγή: larissanet.gr



- Advertisement -

Must Read

Μητσοτάκης σε Ιερώνυμο: H Πολιτεία θα παράσχει κάθε δυνατή ιατρική βοήθεια για την ταχεία ανάρρωση των θυμάτων της επίθεσης |

O Κυριάκος Μητσοτάκης επικοινώνησε με τον Αρχιεπίσκοπο Αθηνών και Πάσης Ελλάδος κ. Ιερώνυμο, στον οποίο εξέφρασε τη βαθύτατη λύπη του για την ειδεχθή επίθεση...
- Advertisement -

Ορμόνη προκαλεί κορεσμό της πείνας ενεργοποιώντας το καφέ λίπος

Πρώτη καταχώρηση: Τετάρτη, 23 Ιουνίου 2021, 12:33 Ζήσης Ψάλλας Σύμφωνα με πρόσφατα δημοσιευμένη μελέτη, μια ορμόνη που ονομάζεται σεκρετίνη προκαλεί κορεσμό της πεινας...

Προειδοποίηση ECDC: Η μετάλλαξη «Δέλτα» θα κυριαρχεί στην ΕΕ μέχρι το τέλος Αυγούστου |

Το παραλλαγμένο στέλεχος Δέλτα του κορωνοϊού, το οποίο είναι ιδιαίτερα μεταδοτικό, αναμένεται να αντιπροσωπεύει το 90% των νέων κρουσμάτων της Covid-19 στην ΕΕ έως...

Δίαιτα χωρίς γλουτένη: Ποιες τροφές να προτιμήσετε και ποιες να αποκλείσετε

Μπορεί ο αποκλεισμός της γλουτένης να επιβάλλεται μόνο εάν κάποιος εμφανίζει κοιλιοκάκη, ένα χρόνιο αυτοάνοσο νόσημα που χαρακτηρίζεται από δυσανεξία στη γλουτένη, όμως, τα...

Related News

Μητσοτάκης σε Ιερώνυμο: H Πολιτεία θα παράσχει κάθε δυνατή ιατρική βοήθεια για την ταχεία ανάρρωση των θυμάτων της επίθεσης |

O Κυριάκος Μητσοτάκης επικοινώνησε με τον Αρχιεπίσκοπο Αθηνών και Πάσης Ελλάδος κ. Ιερώνυμο, στον οποίο εξέφρασε τη βαθύτατη λύπη του για την ειδεχθή επίθεση...

Ορμόνη προκαλεί κορεσμό της πείνας ενεργοποιώντας το καφέ λίπος

Πρώτη καταχώρηση: Τετάρτη, 23 Ιουνίου 2021, 12:33 Ζήσης Ψάλλας Σύμφωνα με πρόσφατα δημοσιευμένη μελέτη, μια ορμόνη που ονομάζεται σεκρετίνη προκαλεί κορεσμό της πεινας...

Προειδοποίηση ECDC: Η μετάλλαξη «Δέλτα» θα κυριαρχεί στην ΕΕ μέχρι το τέλος Αυγούστου |

Το παραλλαγμένο στέλεχος Δέλτα του κορωνοϊού, το οποίο είναι ιδιαίτερα μεταδοτικό, αναμένεται να αντιπροσωπεύει το 90% των νέων κρουσμάτων της Covid-19 στην ΕΕ έως...

Δίαιτα χωρίς γλουτένη: Ποιες τροφές να προτιμήσετε και ποιες να αποκλείσετε

Μπορεί ο αποκλεισμός της γλουτένης να επιβάλλεται μόνο εάν κάποιος εμφανίζει κοιλιοκάκη, ένα χρόνιο αυτοάνοσο νόσημα που χαρακτηρίζεται από δυσανεξία στη γλουτένη, όμως, τα...

Ερευνα: Τα εμβόλια AstraZeneca και Pfizer είναι αποτελεσματικά κατά των στελεχών Δέλτα και Κάππα |

Τα εμβόλια κατά της COVID-19 της AstraZeneca και των Pfizer/BioNTech παραμένουν ευρέως αποτελεσματικά κατά των παραλλαγμένων στελεχών Δέλτα και Κάππα του νέου κορωνοϊού, τα...
- Advertisement -

ΑΦΗΣΤΕ ΜΙΑ ΑΠΑΝΤΗΣΗ

Please enter your comment!
Please enter your name here